Monday, March 23, 2009

dilema...

aku dlm dilema....
huhu..aku xtau nak buat pilihan nih....
ya Allah..bantulah hambamu ini...berilah petunjukmu kepada aku...

kawan2....syuhada..ain...basirah..huda...ida....
hampa semua kekuatan aku untuk trus brada di bumi UKM meneruskan pjuangan aku sebagai pendidik....kak khai ngn kak awa plak pndorong aku untuk ke JAKIM...

adakah aku layak untuk memegang jawatan itu???kerdil dan hinanya diri aku untuk memegang jawatan itu...kak khai memg la sangat layak...aku ni,,apa yg ada???ilmu pun kurang....pngalaman pun ciput...

tp..aku tahu..stiap yg ditakdirkan untuk aku...terselit seribu hikmah di sebaliknya....syukur padaMu ya Allah...terlalu besar kurnianMU kepadaku...aku ja yang xbersyukur...ampunkan dosa aku Ya Allah...terimalah taubat aku ya ALlah...

1 comment:

  1. Salam nawal, segala pandangan sudah dilontarkan.. tinggal utk hang memilih yang terbaik. Mana-mana pilihan hang kami terima. Insya Allah khair. Tenanglah..

    ReplyDelete